Szanowni Państwo,

4 maja 2016 r. zostało opublikowane Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Będzie ono stosowane bezpośrednio we wszystkich państwach członkowskich od 25 maja 2018 r. Zważywszy na charakter zmian, to tylko pozornie odległy termin.

Reforma przepisów dotyczących ochrony danych osobowych była konieczna i długo wyczekiwana. Dotychczasowe regulacje sprzed ery Facebooka i Google’a nie przystawały do technologicznej rzeczywistości, co skutkowało frustracją przedsiębiorców oraz brakiem zaufania obywateli do istniejących mechanizmów ochrony prywatności. Wprowadzenie jednej nowoczesnej regulacji obowiązującej we wszystkich państwach członkowskich daje nowe nadzieje dla biznesu. Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) daje też nadzieję obywatelom – realnej, jednolitej ochrony ich praw i wolności w UE. Na straży ochrony stać będzie widmo surowych kar pieniężnych za naruszenie przepisów w tym zakresie. Idea RODO zakłada, że akt ten ma zagwarantować podmiotom gospodarczym pewność prawa i przejrzystość.

W imieniu redakcji My Company Polska serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji podczas której eksperci podzielą się swoją wiedzą w zakresie ochrony danych osobowych i zarządzania nimi. Podpowiedzą jak zbudować zaufanie do rynku cyfrowego, jak uniknąć kar, konieczności wypłaty odszkodowań oraz utraty reputacji a tym samym zysków.

Do udziału zapraszamy pracowników działów:

  • Marketingu
  • Baz danych
  • IT
  • Prawnych
  • Administracji danych
  • oraz właścicieli i prezesów firm

Udział w wydarzeniu jest płatny: 299 złotych brutto
(w cenę konferencji wliczone są materiały konferencyjne, catering oraz roczna prenumerata miesięcznika My Company Polska)

Kontakt i więcej informacji:
Marcin Konopacki
T + 48 22 319 32 33,
M + 48 608 369 068
marcin.konopacki@mycompanypolska.pl

 

Patronat

O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą ponad 200 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Zajmuje się edukacją i promocją skutecznych rozwiązań e-marketingowych, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, MIXX), warsztatów i szkoleń (IAB Internet Week, How To). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe. www.iab.org.pl