Daniel Zagrodzki

Daniel Zagrodzki

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Finanse i Bankowość oraz Metody Ilościowe i System Informacyjne. Od 2005 roku pracował w firmach doradztwa profesjonalnego (PwC, Deloitte, EY) w ramach działów doradztwa podatkowego gdzie zajmował się optymalizacją raportowania finansowego oraz projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań do agregacji danych. Daniel kierował projektami wdrożeń dedykowanego oprogramowania dla największych polskich firm oraz wielu wiodących organizacji międzynarodowych.

Anna Ganczarska

Anna Ganczarska

doradca podatkowy, Impel

Doradca podatkowy (nr wpisu 11238), absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych Doradztwo podatkowe i zarządzanie podatkami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Kompetencje zawodowe zdobywała w jednej z czołowych firm konsultingowo-audytorskich, a następnie w renomowanej kancelarii prawnej zajmującej się obsługą prawno-podatkową podmiotów gospodarczych. W latach 2007 – 2010 pełniła rolę eksperta prawnego w Komisji Statutowej przy Radzie Miejskiej Wrocławia. W Grupie Impel od października 2014 r. 
Jako doradca podatkowy prowadziła kompleksowe audyty podatkowe, a także doradzała w procesach optymalizacyjnych. Posiada doświadczenie w reprezentowaniu podatników przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. W lipcu 2016 r. zdała egzamin dyplomowy na biegłego rewidenta.

Wojciech Kosarzecki

Wojciech Kosarzecki

doradca podatkowy, Impel

Ekonomista i doradca podatkowy. W latach 2006-2012 pracował w Dziale Doradztwa Podatkowego PwC w Warszawie i Wrocławiu. Od 2012 r. w Grupie Impel, obecnie kieruje Biurem podatków Grupy Impel, jednocześnie lider zespołu doradców podatkowych Impel Business Solutions. Specjalizuje się w podatku dochodowym, planowaniu podatkowym i cenach transferowych. Prowadził liczne przeglądy podatkowe, w tym duże diligence i przeglądy optymalizacyjne.

Aneta Fąfara

Aneta Fąfara

doradca podatkowy, Impel

Praktyk z 17-letnim doświadczeniem w zarządzaniu ze specjalizacją w opracowaniu nowych rozwiązań dot. zarządzania projektami, optymalizacji procesów oraz analizy ryzyka. Posiada wieloletnią praktykę w działach organizacyjno-administracyjnych sektora publicznego, gdzie odpowiadała za wiele obszarów: planowanie i realizację budżetu, kadry i płace, system zarządzania jakością ISO i procedury przetargowe. Aktywny lider wielu projektów optymalizacji procesowej. Aktywnie skupiona na rozwoju obszaru zarządzania dokumentacją.

Katarzyna Kollar-Ryszard

Katarzyna Kollar-Ryszard

Specjalizuje się w prawie podatkowym, w sprawach z związanym z rynkiem nieruchomości oraz przekształceniami własnościowymi, w tym sukcesją prawno-podatkową. Prowadzi bieżące doradztwo podatkowe jak również uczestniczy w kontrolach i postępowaniach podatkowych. Doradza klientom wywodzącym się z różnych sektorów i branż — w tym IT, energii oraz sektora nieruchomości. Ma doświadczenie w doradzaniu i reprezentowaniu klientów w sprawach dotyczących opracowywania optymalizacji podatkowej na gruncie prawa krajowego i międzynarodowego oraz w sprawach związanych z fuzjami i przejęciami. 

Opublikowała wiele artykułów poświęconych sprawom podatkowym oraz jest współautorem komentarza do Ustawy o grach hazardowych. 

Wykształcenie:
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Prawa i Administracji oraz Akademii Leona Koźmińskiego na Wydziale Zarządzania. Zarejestrowana jako radca prawny w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie oraz doradca podatkowy w Krajowej Izbie Doradców Podatkowych.

 

Wiesława Dróżdż

Wiesława Dróżdż

Moderator konferencji

Ekspert komunikacji społecznej. Trener rozwoju osobistego, biznes life coach. Reprezentowała trzech ostatnich ministrów finansów na stanowisku rzecznika prasowego. Specjalizuje się w obszarach autoprezentacji, skutecznej komunikacji, jakości obsługi klientów oraz doradztwa PR. Prowadzi warsztaty i szkolenia wystąpień publicznych oraz miękkich kompetencji menadżerskich w zarządzaniu zespołami. 

Wykładowca Uczelni Techniczno – Handlowej w Warszawie, prowadzi zajęcia z zakresu profesjonalnej komunikacji, psychologii menadżera i komunikacji społecznej.

Bogdan Zatorski

Bogdan Zatorski

Sage

Absolwent Wydziału Finansów i Statystyki SGH oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w dziedzinie rachunkowości podatkowej, budżetowania, kontrolingu i rachunkowości zarządczej. Ma siedmioletnie doświadczenie na stanowisku kierownika produktów finansowo-księgowych Sage sp. z o.o. Piastował stanowiska dyrektora zarządzającego, dyrektora finansowego, analityka finansowego oraz trenera. Wspiera swą wiedzą i doświadczeniem zespoły konsultantów, analityków i wdrożeniowców Sage, badające potrzeby klientów a także poszukujące najlepszych rozwiązań, dopasowanych do indywidualnych wymagań właścicieli firm i użytkowników systemów IT. 

Warsztaty prowadzone są przez doświadczonych konsultantów Sage, którzy na co dzień wspierają różnorodne firmy w Polsce we wdrażaniu rozwiązań w obszarze księgowo – finansowym. 

Do współpracy merytorycznej zaprosiliśmy również przedstawicieli regionalnych autorytetów, którzy podpowiedzą w jaki sposób wdrożyć uzyskaną wiedzę mając na uwadze kontekst lokalny - oczekujemy na potwierdzenie prelegenta.

Michał Zdyb

Michał Zdyb

TaxWise

Jest licencjowanym doradcą podatkowym - nr wpisu 11424. Posiada 10-o letnie doświadczenie zawodowe w doradztwie podatkowym. Podczas pracy zawodowej był związany z firmami z tzw. Wielkiej Czwórki, warszawskimi kancelariami prawnymi oraz był wewnętrznym doradcą spółek prawa handlowego. Obecnie prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego TAXWISE. 

Autor dwóch książek oraz ponad 100 publikacji w prasie fachowej. Prowadzi szkolenia podatkowe oraz zajęcia dydaktyczne w ramach studiów podyplomowych. Jego klientami są duże oraz średnie przedsiębiorstwa, jak również osoby fizyczne. Świadczy usługi doradztwa podatkowego również dla spółdzielni mieszkaniowych.

Szymon Matysek

Szymon Matysek

FPD Sp. z o.o. Spółka Doradztwa Podatkowego

Zatrudniony jako przedstawiciel w FPD, która specjalizuje się w doradztwie podatkowym, prowadzeniu księgowości podmiotów gospodarczych oraz wdrażaniu nowych technologii w biznesie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma zdobyła zaufanie wśród klientów i zbudowała mocną, rozpoznawalną markę. Jej misją jest wykorzystanie nowoczesnych technologii w służbie biznesu i społeczności lokalnej. Pomaga również organizacjom pozarządowym, udostępniając im nowoczesne programy do rozliczeń i oferując sprawdzone sposoby pozyskiwania funduszy na działalność.

 

Krzysztof Piasecki

Krzysztof Piasecki

Prezes zarządu TIK-SOFT Sp. z o.o., z zawodu informatyk (analityk i programista). Od ukończenia studiów przeżył już niejedną rewolucję, wliczając powstanie Internetu. Tworzy różnorodne oprogramowanie od aplikacji do obsługi firm aż do sterowników urządzeń. Doświadczenie w kwestiach podatkowych wynika z rozwijania programów w firmie TIK-SOFT, która już od 25 lat dostarcza autorskie produkty księgowe, płacowe i pokrewne, cały czas dostosowując je do zmiennych wymagań Użytkowników i do różnorodnych wymagań prawnych.