Innowacje to nie tylko technologie i produkty tworzone przez inżynierów, ale to przede wszystkim wpojone w kulturę firmy myślenie jak się zmieniać, by być lepszym. To ciągłe zadawanie sobie pytań: czego chcą moi klienci? Jak mogę im to dać? Sukces Netflixa wynikał właśnie z takiego myślenia. Walcząc z potężnym Blockbusterem, mały wówczas Netflix najpierw zrezygnował z pobierania kar za przetrzymane DVD, a potem wprowadził model subskrypcyjny. Wypożyczasz cztery filmy i możesz je trzymać ile chcesz. Pozornie niewielka zmiana mające ogromne konsekwencje. Potem były kolejne i dziś Blockbustera nie ma, a Netflix wart jest 184 mld dolarów. Tak też myśleli inni giganci, Amazon, Airbnb czy Lego. A dziś tak myślą szybko rosnące polskie startupy takie jak Booksy.

Myślenie innowacjami jest receptą na kryzys. To droga, która z reguły kończy się transformacją modelu biznesowego. Dziś w czasie załamania gospodarczego wiele przedsiębiorstw powinno rozważyć ten kierunek działania. Chcemy pokazać, jak to dobrze zrobić, skąd wziąć pieniądze, jak zarządzać zmianą, ryzykiem i w końcu kto nam może w tym pomóc. Ty też możesz być jak Netflix, musisz tylko postawić na innowacje.

Udział w webinarze jest bezpłatny!

Zarejestruj się