Agnieszka Fijałkowska-Wocial

Agnieszka Fijałkowska-Wocial

Doradca podatkowy

Agnieszka jest doradcą podatkowym.

Ukończyła prawo na Uniwersytecie Warszawskim.

W 2021 r. zdała egzamin na doradcę podatkowego.

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała w organach administracji skarbowej. Zajmowała się prowadzeniem oraz nadzorowaniem postępowań podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku dochodowego od osób prawnych.

W ramach Kancelarii LTCA uczestniczy w projektach obejmujących bieżące doradztwo podatkowe.

 

Diana Guzek

Diana Guzek

Doradca podatkowy

Diana jest doradcą podatkowym.

Ukończyła prawo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała jako konsultant podatkowy w polskiej kancelarii doradztwa podatkowego, w której zajmowała się przede wszystkich zagadnieniami z zakresu PIT, CIT i VAT, sporządzając opinie podatkowe, wnioski o interpretacje, skargi oraz skargi kasacyjne.

Następnie swoją karierę rozwijała w międzynarodowej kancelarii doradztwa podatkowego wchodzącej w skład tzw. „wielkiej czwórki”, w której realizowała projekty głównie z zakresu kontroli celno-skarbowych oraz postępowań sądowo-administracyjnych.

Posiada również doświadczenie związane z raportowaniem schematów podatkowych (MDR) oraz składaniem wniosków nadpłatowych w zakresie podatku u źródła (WHT).

W ramach Kancelarii LTCA uczestniczy w projektach obejmujących bieżące doradztwo podatkowe.

Monika Konofał

Monika Konofał

(MBA) – Dyrektor Centrum Obsługi Przedsiębiorców we Wrocławiu Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.

 

Ekonomistka i Menedżerka z ponad 15 letnią praktyką i doświadczeniem w bankowości biznesowej i korporacyjnej. Ekspert w zakresie zarządzania i finansów.

Odpowiedzialna za rozwój biznesu Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w regionie dolnośląskim i opolskim oraz kontakty z kluczowymi klientami, instytucjami państwowymi i samorządowymi.  

Studentka Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej studiów podyplomowych Doctor of Business Administration.

Urszula Mazurek

Urszula Mazurek

Adwokat

Urszula jest adwokatem specjalizującym się w VAT i podatku akcyzowym.

Ukończyła prawo na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studia podyplomowe z międzynarodowych strategii podatkowych w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie przygotowuje pracę doktorską w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Ponadto odbywa aplikację adwokacka przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie oraz jest w trakcie zdobywania uprawnień Doradcy podatkowego.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w jednej z największych kancelarii prawno-podatkowych w Polsce oraz w międzynarodowej kancelarii doradztwa podatkowego wchodzącej w skład tzw. „wielkiej czwórki”.

Doradza klientom w zakresie praktycznego zastosowania przepisów ustawy o podatku od towarów i usług dla rozliczeń transakcji krajowych i transgranicznych, w szczególności pod kątem opracowania łańcuchów dostaw towarów i ich dokumentowania.

Ma szerokie doświadczenie w projektach obejmujących przegląd rozliczeń podatkowych spółek działających w różnych branżach.

Autorka publikacji z zakresu prawa podatkowego w zakresie opodatkowania VAT.

Włada biegle językiem angielskim.

Grzegorz Nalewajski

Grzegorz Nalewajski

Pracuje w Departamencie Rynku MŚP w BIG InfoMonitor, spółce z Grupy BIK. Jako Doradca klientów z sektora MŚP od kilu lat wspiera przedsiębiorców w zakresie doboru i wykorzystania narzędzi miękkiej windykacji i weryfikacji wiarygodności płatniczej kontrahentów. Zagadnienia takie jak wezwanie do zapłaty czy wpis do Rejestru Dłużników nie mają przed nim tajemnic. Na co dzień pracuje z przedsiębiorcami, dzięki czemu dokładnie zna realia, w jakich funkcjonują firmy.

Sławomir Panek

Sławomir Panek

W Biurze Informacji Gospodarczej InfoMonitor odpowiada za wsparcie procesów windykacyjnych firm z sektora MŚP oraz Jednostek Samorządu Terytorialnego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży i wsparcia biznesu kilku międzynarodowych korporacji, gdzie zajmował się szkoleniem oraz rozbudową sieci dystrybucji.

Krystian Stadnik

Krystian Stadnik

Konsultant z 8-letnim stażem, który specjalizuje się w obszarze finansowym. Z wykształcenia i zainteresowań programista, dzięki czemu w prosty sposób łączy zawiłości prawne z rozwiązaniami IT. Szeroka skala przeprowadzonych projektów – od tych kilku osobowych do korporacji – pozwala na przygotowanie rozwiązania uszytego na miarę dla każdego, nawet najbardziej wymagającego użytkownika. Obecnie prowadzi własny zespół wdrożeniowy systemu enova365.