Jak w metodyczny sposób analizować to, co robiliśmy do tej pory? Na czym dalej budować przewagę konkurencyjną? Jak definiować priorytety w obszarze oferty, dystrybucji i marketingu?
- Jak działa model biznesowy? Jak stosować go w praktyce? Które jego elementy są kluczowe?
- Wewnętrzne źródła nieefektywności w modelu biznesowym.
- Szanse i zagrożenia zewnętrzne dla modelu biznesowego.
- Audyt modelu biznesowego.
- Możliwie kierunki transformacji modelu biznesowego – gdzie i jak szukać źródeł rentownego wzrostu?
- Jak zamieniać słabe strony w mocne strony?
- Case study – efektywny model biznesowy jako podstawa do rozwoju firmy i zwiększenia efektywności jej działania.
- Kluczowe pytania na temat swojego modelu biznesowego, które należy sobie zadawać w kryzysie.
Zapraszam do kontaktu,
Lidia Wężowska
Head of Executive Education & Consulting
M + 48 600 057 013
lidia.wezowska@mycompanypolska.pl