Tomasz Olejnik
Ekspert, Konsultant, Coach, Trener były Dyrektor ds. Sprzedaży liderów doradczo-szkoleniowych w Polsce obecnie łączy rolę Trenera i Praktyka w obszarze zarządzania sprzedażą i sprzedaży.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą, które zdobywał je w kilku międzynarodowych i polskich firmach. Przeszedł w nich ścieżkę od sprzedawcy, przez kierownika, dyrektora oddziałów, dyrektora działu rozwoju, menedżera projektów aż do dyrektora sprzedaży (członka zarządu lub zespołów zarządzających odpowiedzialnych za strategię firm).
Był Dyrektorem ds. Sprzedaży w kilku firmach doradczo-szkoleniowych uznawanych za liderów w kraju, cieszących się największą rozpoznawalnością lub wysoką reputacją w branży.
Współpracował z 5 firmami ze światowej 10-ki uznawanej za liderów w sprzedaży doradczej. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce praktycznie zna pięć najbardziej kompleksowych, światowych systemów rozwiązań sprzedażowych: AchieveGlobal, Imparta Ltd, Dale Carnegie Training, Customer Centric Selling, Mike Bosworth Leadreship. Zespół, z którym współpracuje zdobył, jako jedyny w Polsce projekt rozwoju sił sprzedaży z Apple Inc. Był pierwszym trenerem w Polsce, który zdobył certyfikację w programie uznawanym za światowy bestseller w rozwoju osobistym: Dale Carnegie Course™.
Prowadził projekty, konsultacje, szkolenia i warsztaty dla firm: PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., Bank Zachodni WBK, Coty, TechData, Ratiopharm, US Pharmacia, Action, Anpharm/Servier, 3M, Axciom, Boiron, Bosch, Centralny Dom Maklerski Pekao S.A., Deloitte, Ernst & Young, GlaxoSmithKline, GLS Poland, Hochtief, ING, Kompania Piwowarska, LGC, Raiffeisen Bank, Raiffeisen Leasing, Oce, Pfizer, Polkomtel, PZ Cussons, PZL Świdnik, Recaro Aircraft Seating, RWE, Naj International, Netia, Telekomunikacja Polska, Sanofi-Synthelabo, Novartis, FagorMastercook, Teva, Trouw Nutrition, Tyco Electronics, Schering, Vattenfall, Velux.