Agnieszka Węglarz
dyrektor merytoryczny programu, strateg i praktyk biznesowy, ceniony wykładowca i niezależny doradca.
Agnieszka Węglarz ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego. Przez lata pracowała jako menedżer w firmach MŚP i korporacjach, gdzie odpowiadała za strategię, marketing i rozwój biznesu. Pracowała dla wielu znanych marek polskich i międzynarodowych w takich branżach jak telekomunikacja, IT, finanse, branża spożywcza, FMCG oraz media.
Jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, stypendystką University College Galway oraz Sussex University, członkiem Rady Pracodawców WNE UW.
Specjalizuje się w budowaniu strategii rozwoju biznesu w B2B i B2C, pracuje głównie z firmami z sektora MŚP.
Wykorzystując wieloletnie praktyczne doświadczenie menedżerskie oraz wiedzę trenerską pomaga firmom budować ich strategie biznesowe metodą warsztatową.
Jest ekspertem od tematyki modelu biznesowego, segmentacji, oferty wartości, strategii sprzedażowej i marketingowej oraz sprzedaży doradczej.
Jest autorką wielu artykułów biznesowych, prowadzi również swojego bloga o tematyce biznesowej www.agnieszkaweglarz.com i własny kanał na YouTube – Biznes Ring by Agnieszka Węglarz.
Tadeusz Woronowicz
Praktyk zarządzania sprzedażą, ekspert od realizowania strategii sprzedaży, kreowania taktyk sprzedaży i zwiększania skuteczności zespołów sprzedaży.
Doświadczenie w tym zakresie zdobywał, tworząc i wdrażając strategie sprzedaży oraz budując zespoły sprzedaży w międzynarodowych korporacjach (Panasonic, Kodak), średnich (2020mobile, Grenke) i małych firmach (Higea, Pronos), będąc dyrektorem sprzedaży, strategiem, analitykiem oraz coachem i specjalistą od zarządzania operacyjnego jednocześnie.
Autor serwisu „Sales Management as a Service” (manager sprzedaży na godziny). Firmy zatrudniają go w ramach tego serwisu, aby pomagał im zbudować przewagę konkurencyjną, zwiększając skuteczność i efektywność ich zespołów sprzedaży (głównie w pozyskiwaniu nowych klientów). Odnosi sukcesy w tym zakresie, ponieważ sprawia, że handlowcy proaktywnie realizują swoje cele biznesowe, myśląc i działając, jak przedsiębiorca. Pracuje w oparciu o własną metodykę o nazwie „Trójkąt sukcesu P.L.N.” (P-proces, L-ludzie, N-narzędzia).
Jest aktywnym mentorem w dwóch programach Early Warning Europe i Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej. Występuję również na konferencjach oraz regularnie publikuje artykuły z zakresu sprzedaży w specjalistycznej prasie i na Linkedin.
W 2003 roku, z wyboru członków Krajowej Izby Gospodarczej i czytelników „Rynków Zagranicznych”, nagrodzony został tytułem Indywidualność Rynku – Merkury 2003, za opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży sprzętu biurowego Panasonic.
Last but not least. Przede wszystkim jest handlowcem — z pasji, powołania, wykonywanego zawodu i częściowo wykształcenia (mgr inż. Elektronik, MBA).
Mariusz Bednarko
Digital Manager z głębokim zrozumieniem strategicznego podejścia do biznesu.
Mariusz Bednarko z branżą digital i technologii związany jest od 2000. Obecnie pracuje w Infinity Group, wiodącej agencji technologicznej, gdzie jako Business Development Director koncentruje się na konsultingu i projektach w zakresie cyfrowej transformacji firm. Doradza firmom jakie systemy i technologie będą kluczowe w ich rozwoju. Na co dzień stara się też odpowiadać na trudne pytania klientów o to czy kompetencje digital i platformy technologiczne efektywniej jest zbudować wewnątrz firmy, kupić czy wynająć?
Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu projektów digital „po stronie agencji” zdobywał pracując między innymi dla T-Mobile, Netia, Multikino, Platforma CANAL+, Citibank, PZU, Metlife, TUI. Natomiast „po stronie klienta” jako Online Product Director w TVN realizował strategię cyfrowej zmiany w czołowej telewizji w Polsce.
Ma też praktykę przekładania najnowszych technologii na grunt firm średniej wielkości w branżach budowlanej, mediów i rozrywki cyfrowej.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej a obecnie wykładowcą na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej.